Kwalifikacja T11 Planowanie i realizacja usług w recepcji
styczeń 2021
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Które z podanych zadań wykonywane jest przez pracownika recepcji hotelowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Który z pracowników recepcji dużego hotelu realizuje usługi wake up call?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Którą czynność może wykonać recepcjonista za pomocą przedstawionego na fotografii urządzenia?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Jaką maksymalną wysokość powinna mieć lada recepcyjna przystosowana do obsługi osób niepełnosprawnych?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Który segment gości jest adresatem oferowanego przez hotel pakietu usług?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego zamówienia określ, który rodzaj jednostek mieszkalnych należy zaproponować gościom.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Wskaż rodzaj jednostki mieszkalnej, którą podczas rezerwacji powinien zaproponować recepcjonista ojcu z 11-letnią córką.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Który instrument promocji stosuje hotel, wprowadzając ofertę „Śpij 6 nocy, a zapłać za 5″?
Oferta „Śpij 6 nocy, a zapłać za 5”.
Rezerwując pobyt w pokoju dwuosobowym lub apartamencie na 6 dób, jeden nocleg otrzymasz gratis!
Oferta ważna do 31 marca 2021 r.Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Hotel planuje zorganizowanie sprzedaży ciast świątecznych. Który środek przekazu będzie najlepiej informował społeczność lokalną o planowanym działaniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Duży, luksusowy hotel w Sudetach został sponsorem drużyny narodowej w piłkę ręczną. Który element promocji usług hotelarskich został zastosowany?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Zastosowanie w hotelu miejskim, położonym blisko strefy ekonomicznej, programu lojalnościowego jest sposobem pozyskania
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego grafiku rezerwacji, określ możliwy termin rezerwacji pokoju jednoosobowego na dwie doby w drugim tygodniu maja.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
W który sposób recepcjonista powinien potwierdzić klientowi przyjęcie telefonicznej rezerwacji na usługi hotelarskie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Którą czynność powinien w pierwszej kolejności wykonać recepcjonista, dokonując na prośbę gościa rezerwacji wstępnej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Gość złożył pisemne zamówienie na usługi noclegowe, w którym podał numer karty kredytowej oraz określił swój przyjazd do hotelu do godziny 1600. W podanym czasie nie przybył jednak do obiektu. Do kiedy recepcjonista powinien zatrzymać pokój i jakie czynności dotyczące kosztów powinien wykonać?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Gość hotelu poprosił pracownika recepcji o rezerwację biletu na samolot do Barcelony. Z którego systemu rezerwacyjnego powinien skorzystać recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Który dokument jest sporządzany na przedstawionym druku?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
Do hotelu wpłynęła prośba o zarezerwowanie, w terminie 11-15 lipca, pokoju dwuosobowego z łóżkiem małżeńskim dla pani Kwiatkowskiej i jej męża. Na podstawie fragmentu grafiku obłożenia określ, który rodzaj i numer pokoju powinien przydzielić im recepcjonista.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Dla kogo recepcjonista pracujący na nocnej zmianie jest zobowiązany przygotować raport o statusie pokoi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Na podstawie fragmentu zamówienia określ, które usługi recepcjonista powinien zlecić do zrealizowania działowi technicznemu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Na podstawie zamieszczonego zestawienia zamówionych świadczeń określ ilość śniadań, które należy przygotować dnia 3 października.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Na podstawie którego dokumentu recepcjonista może wpisać studenta do księgi rejestracyjnej hotelu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Który element procedury check-in ma miejsce podczas przyjęcia grupy na podstawie listy roomingowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Na którym etapie kompleksowej obsługi gościa, recepcjonista powinien udzielić informacji o regulaminie hotelowym, zasadach funkcjonowania depozytu oraz usługach dodatkowych oferowanych przez hotel?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Nieodłącznym elementem procedury zarejestrowania gościa w każdym obiekcie hotelarskim jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Gość hotelowy zwrócił się z prośbą o usunięcie z minibarku napojów alkoholowych. Co powinien w tej sytuacji zrobić recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Do recepcji dzwoni gość informując, że mimo ciszy nocnej w pokoju nr 118 jest głośno. W tej sytuacji recepcjonista powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Podczas procedury check-out gość poprosił recepcjonistę o fakturę za zrealizowane w hotelu usługi. Przed jej wystawieniem pracownik recepcji powinien ustalić zakres płatnych usług oraz
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Grupa turystów pragnąca zwiedzić Kraków i okolice poprosiła o zaproponowanie jednodniowej wycieczki. Którą z możliwości powinien zaproponować im recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Bagaż gościa VIP jest dostarczany do pokoju w czasie, kóry nie powinien przekroczyć
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Do świadczenia których z podanych usług nie są zobowiązane motele 4* i 5*?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Która grupa usług jest świadczona gościom hotelowym bezpłatnie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Którą usługę dodatkową świadczoną w hotelu powinno się zarezerwować z wyprzedzeniem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Który pakiet usług, hotel powinien polecić firmie zlecającej zorganizowanie 3-dniowego pobytu integracyjnego połączonego z konferencją szkoleniową dla swoich pracowników?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Celem preautoryzacji karty płatniczej gościa hotelowego jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
Wskaż kwotę podatku, którą powinien recepcjonista wpisać w brakujące pole faktury, rozliczając koszty podanej usługi.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Które urządzenie służy do rejestrowania sprzedaży usług hotelarskich oraz do celów ewidencji skarbowej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Oblicz koszt noclegów dla 3-osobowej rodziny, która będzie przebywała w hotelu w terminie od 11.04 do 16.04.2022 i skorzysta z pokojów: 1- i 2-osobowego.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Jaką należność za pobyt zapłaci gość przebywający w hotelu 4 doby, jeżeli pokój kosztuje 300,00 zł za pierwszą dobę, a rabat za każdą następną dobę wynosi 20% i jest liczony zawsze od ceny za pierwszą dobę?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Który dokument potwierdzający sprzedaż usług hotelarskich recepcjonista powinien wręczyć gościowi, który uregulował gotówką płatność za pobyt?
Poprawnie
Niepoprawnie