Kwalifikacja T11 Planowanie i realizacja usług w recepcji
wrzesień 2014
Podsumowanie
0 z 40 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
Informacja
Rozwiąż test ponownie.
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Zaczynamy... Zaczekaj na załadowanie się testu.
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Wyniki
udzielono odpowiedzi dobrze na 0 z 40
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- T.11 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytanie 1 z 40
1. Pytanie
Które zadania wykonuje recepcja hotelowa?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 2 z 40
2. Pytanie
Elementem zespołu recepcyjnego nie jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 3 z 40
3. Pytanie
Zgodnie z wymaganiami kategoryzacyjnymi, budzenie jest obowiązkową usługą świadczoną przez
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 4 z 40
4. Pytanie
Spełnianiem nietypowych życzeń gości w hotelu zajmuje się
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 5 z 40
5. Pytanie
Małżeństwo z dwójką małych dzieci zamierza spędzić wakacje w luksusowym hotelu położonym jak najbliżej morza, który zapewni im nocleg w pokoju typu studio, atrakcje związane z pobytem oraz opiekę nad dziećmi. Którą ofertę powinien zaproponować gościom pracownik działu rezerwacji sieci hoteli Raj?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 6 z 40
6. Pytanie
Który z proponowanych przez hotel pakietów usług jest skierowany do gości chcących aktywnie spędzić czas podczas pobytu w obiekcie?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 7 z 40
7. Pytanie
Który rodzaj promocji usług stosuje hotel honorujący karty stałego klienta?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 8 z 40
8. Pytanie
Do działań promocyjnych obiektu hotelarskiego nie należy
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 9 z 40
9. Pytanie
Które działanie marketingowe powinien zastosować nowo powstały hotel, jeżeli chce budować dobre relacje z otoczeniem?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 10 z 40
10. Pytanie
Zastosowanie w hotelu miejskim, położonym blisko strefy ekonomicznej, programu lojalnościowego jest sposobem pozyskania
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 11 z 40
11. Pytanie
Recepcjonista, który przyjął od gościa rezerwację telefoniczną, powinien uzyskane informacje
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 12 z 40
12. Pytanie
Klient otrzymał potwierdzenie rezerwacji z hotelu, wraz z informacją o terminie i kwocie zaliczki za zamówione usługi. W wyznaczonym terminie wpłacił określoną przez hotel zaliczkę. Który rodzaj rezerwacji powinien zaznaczyć recepcjonista?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 13 z 40
13. Pytanie
Po otrzymaniu od gościa zamówienia na usługi noclegowe, recepcjonista powinien
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 14 z 40
14. Pytanie
Dokumentem sporządzanym przez recepcjonistę dysponenta po otrzymaniu zamówienia od gościa, a następnie wysyłanym do zamawiającego, jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 15 z 40
15. Pytanie
Druk hotelowy Karta rezerwacji zawiera, między innymi następujące informacje:
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 16 z 40
16. Pytanie
Recepcjonista wpisał w grafik rezerwacji zamówienie pana Rusko na pobyt w hotelu w pokoju jednoosobowym w terminie od 24 do 26 lipca 2014 r. Który zapis w dokumencie odpowiada zamówieniu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 17 z 40
17. Pytanie
Który zwrot stosowany w procedurze obsługi gościa, powinien zastosować pracownik recepcji odbierając telefon?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 18 z 40
18. Pytanie
W dniu przyjazdu gościa VIP należy w pierwszej kolejności
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 19 z 40
19. Pytanie
Wystawiając fakturę gościowi za pobyt w hotelu, recepcjonista powinien najpierw
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 20 z 40
20. Pytanie
Recepcjonista przyjmując od gościa laptop na przechowanie musi wypełnić kwit
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 21 z 40
21. Pytanie
Firma konsultingowa złożyła do hotelu zamówienie na spotkanie integracyjne dla swoich pracowników. Która propozycja elementów spotkania będzie przede wszystkim spełniała oczekiwania zamawiającego?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 22 z 40
22. Pytanie
Gość zwierzył się dysponentowi, że z okazji rocznicy ślubu chciałby kupić żonie kwiaty oraz wręczyć prezent, który musi przechować do dnia następnego. Żeby spełnić oczekiwania gościa, dysponent powinien zaproponować
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 23 z 40
23. Pytanie
Recepcjonista przyjmując gościa do hotelu, powinien poprosić go o wypełnienie karty
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 24 z 40
24. Pytanie
Które działania powinien podjąć recepcjonista w przypadku zgłoszenia przez gościa ustnej skargi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 25 z 40
25. Pytanie
Recepcjonista, wypełniając kartę pobytu podczas przyjęcia gościa do hotelu, powinien wpisać w puste pole
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 26 z 40
26. Pytanie
Dokumentem finalnego rozliczenia gościa za pobyt w hotelu jest
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 27 z 40
27. Pytanie
Gość poprosił o informacje turystyczne dotyczące zwiedzania danej miejscowości. Które czynności powinien wykonać pracownik concierge?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 28 z 40
28. Pytanie
Oferta hotelu powinna zawierać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 29 z 40
29. Pytanie
Przechowywanie w depozycie recepcyjnym przedmiotów wartościowych gości jest usługą
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 30 z 40
30. Pytanie
Na podstawie fragmentu oferty Pensjonatu Eden****, wskaż usługi hotelarskie świadczone nieodpłatnie.
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 31 z 40
31. Pytanie
Hotel posiadający sale wielofunkcyjne z wyposażeniem multimedialnym oferuje usługi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 32 z 40
32. Pytanie
Przygotowane przez recepcję zlecenie usługi room service powinno, między innymi, zawierać
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 33 z 40
33. Pytanie
Które informacje powinna przekazać recepcja w zleceniu do działu służby pięter odnośnie ilości i rodzaju pokoi dla 20-osobowej grupy turystycznej?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 34 z 40
34. Pytanie
Skrót BB oznacza świadczenia w formie
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 35 z 40
35. Pytanie
Recepcjonista kasjer przyjął od gościa zapłatę z użyciem urządzenia POS, co oznacza, że gość zapłacił
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 36 z 40
36. Pytanie
W rozliczeniu kosztów pobytu gościa stawka podatku za napoje alkoholowe wynosi
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 37 z 40
37. Pytanie
Podczas wystawiania gościowi faktury, recepcjonista powinien ustalić
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 38 z 40
38. Pytanie
Na jakiej podstawie recepcjonista powinien sporządzić fakturę za świadczone gościowi usługi?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 39 z 40
39. Pytanie
Weekendowa cena noclegu w pokoju dwuosobowym kosztuje o 25% mniej niż w dni pozostałe i wynosi 150,00 zł. Jaką kwotę za nocleg w tym pokoju powinien wpisać recepcjonista na rachunku w dzień powszedni?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytanie 40 z 40
40. Pytanie
Którą cenę jednostkową, bez podatku VAT, za nocleg gościa powinien wpisać recepcjonista w zaznaczonym polu fragmentu faktury?
Poprawnie
Niepoprawnie